تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید

مضطفی:
دقیقاً زمانی که توپخانه قدس در منطقه سر پل ذهاب  به فرماندهی حاج آقا صادقی هدایت می‌شد کسی نمی‌گفت نیروهای توپخانه بلکه همه ما چه توپچی و چه دیده بان ، را به نام بچه‌های حاج آقا صادقی می‌شناختند اگر مشکلی داشتیم کافی بود اسم حاج آقا رو بیاریم تا اون مشکل رفع بشه وقتی که برادر عزیزمون حاج جواد محمدی در عملیات والفجر ۱۰ چند بار به دست نیروهای خودی و دشمن اسیر شد نامی که در نهایت آزادی بخش ایشان بود اسم شریف حاج آقا صادقی بود

 خاطره‌ای در خصوص شرکت در عملیات مسلم بن عقیل علیه السلام دارم که بعداً باید مفصلاً آن را روایت کنم ولی همین قدر بگویم که بدون هیچ نام و نشانی به منطقه عملیاتی مسلم بن عقیل که رفتم به دنبال این بودم که از توپخانه‌های موجود منطقه درخواست آتش بکنم بدون هیچ نام و نشان و وابستگی به یک یگان مشخص؛ فقط از بالای ارتفاع ، موضع یکی از آتشبارها را شناسایی و خودم را به اونجا رساندم  و به  فردی که گفتند مسئول آتشبار هست خودم را به عنوان دیده‌بان معرفی کردم و اعلام همکاری نمودم ولی اسم و نشانی  که با افتخار از آن به عنوان فرمانده خودم نام بردم  نام کسی نبود به غیر از حاج آقا صادقی نام ایشان آنقدر صاحب اعتبار بود که بدون هیچ سوال و جوابی حاضر شدن کانال بیسیم و برگه‌های کد را به من بدهند و در پی آن هم هر چقدر درخواست آتش کردم موافقت کردند.
سال 60 در منطقه سر پل ذهاب که مستقر بودیم می‌باید برای رفع مشکلی اداری به کرمانشاه مراجعه می‌کردم اتفاقی با دو برادر عزیز بنام  پاریاب از مسئولین مهندسی منطقه برخورد کردم و چون می‌دانستند من از نیروهای حاج آقا صادقی هستم با مهربانی تمام مرا با خود به کرمانشاه  بردند شب در منزل خانوادگی انها بعد از پذیرایی  شام خوابیدم و فردا نیز با خودرو خود مرا به محل مورد نظر رساندند .همه این الطاف اگر نسبت به بنده صورت گرفت به لطف نام زیبای حاج آقا صادقی بود که بنده به عنوان یکی از نیروهای ایشان در منطقه مشغول به خدمت بودم و این نام اکسیری بود  متعلق به رزمنده ای بزرگ و دوست داشتنی  که همه از صمیم قلب به ایشان ارادت داشتند
حاج اقا صادقی مهربان و دوست داشتنی که در دیدارها حتما طرف مقابل را گرم در اغوش میگرفت و مصافحه مینمود و با این کار مهر محبت در دل طرف مقابل کاشته و وجودش را مسخر برخورد بزرگ منشانه؛ پدرانه و دلسوزانه خود میکرد
سایه اش بالای سر دوستدارانش همراه با صحت و سلامت و عاقبت بخیری مستدام باد
ان شاالله

۲بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات