تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید
البوم عکس مهرائین-فرید


























نظرات (۲)

  • شهرام عاملی
  • سلام،

    من دنبال آقای فرید مهر آیین میکردم .

    سال ۶۷ پادگان آموزشی امام حسین

    در خدمت ایشان بودم.

    شماره من  ۰۹۱۹۷۹۰۴۴۸۷

    اقرارنامه:گاهی توی خط که فرصت می شد و آب و هوا خوب و آفتابی بود،دست به قیچی و شانه می شدیم و ریش و موهای رفقای خودمانی را کوتاه میکردیم و بر مهارت آرایشگری خود می افزودیم .اما جرأت نداشتم قیچی توی هر ریش و مویی ببرم . مخصوصا ریش و موهای آقا فرید مهرایین که خیلی خاطرخواه داشت و خیلی ها سعی کردند وادارش کنند تا ریشش را بزند اما موفق نشدند .

    خلاصه روزی از روزها روح الله محمدی آمد پیش من و گفت: آقا فرید را هدایت می کنم پیشت،اگر ریش و موها و سیبیل آقا فرید را از ته ماشین کنی سیصد تومان جایزه داری.ما هم سری تکان دادیم ،نه موافق بودم نه مخالف،آخه با آقا فرید خودمانی نبودم و خجالت می کشیدم موهایش را کوتاه کنم ،چه برسد به اینکه بخواهم ریش و موهایش را از ته ماشین کنم .از طرفی کوتاه کردن ریش و موهای آقا فرید مهارت کافی در آرایشگری می خواست که من نداشتم .

    بالاخره آن روز آمد.صندلی ای در محوطه گذاشتند و آقا فرید را هدایت کردند روی صندلی نشست.قیچی و شانه ای هم به دست من دادند و هولم دادند جلو.رفقای دیده بانی هم ما را دوره کردند و با هر حرکت قیچی کلی می خندیدند.بدنم داغ شده بود و عرق تمام وجودم را فرا گرفته بود.چشمانم سیاهی می رفت . اصلا حضور ذهن نداشتم و خنده پشت سر هم رفقا هم باعث شده بود تمام اعتمادم را از دست بدهم .بالاخره وقتی بخود آمدم که ریش و سیبیل و موهای آقا فرید را با ماشین 4 از ته زده بودم و آقا فرید داشت لباسهایش را می تکاند و پشت سر هم تشکر می کرد .

    بعد از رفتن آقا فرید،آقا روح الله محمدی آمد و گفت الوعده وفا و سیصد تومان گداشت در دستانم .

    پول را داخل جیب گذاشتم و گفتم خدا بده برکت .

    یادم می آید زمانی نگذشت که آقا فرید از ماجرا با خبر شد و سریع آمد  سراغم و گفت : صدوپنجاه رد کن بیاد که ریش و سیبیل و مو از ما بود .

     

     

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    "گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

    آخرین نظرات