تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید
کلام شهید فراست-حسنعلی

شهید حسنعلی فراست

نام پدر:روح الله

عضویت :بسیجی

تاریخ تولد 1-6-1339شمسی

محل تولد :محلات-مرکزی

محل خدمت :گردان40بعثت

تاریخ شهادت :18-4-1367شمسی

محل شهادت :خرمشهر-بیت المقدس

گلزارشهدا:بهشت زهرا(س)

ق40 ر18  ش15

تهران


وصیتنامه شهید حسنعلی فراست:

 خدایا چگونه تو را شکر و سپاس گویم در حالی که بنده ای هستم که سالها نا فرمانی ات را کرده ام.

و به واسطه گناه از تو دور گشته ام . سوگند به عهد و زمان که انسان همیشه در زیانکاری است مگر آنکه ایمان آورد

و عمل شایسته انجام دهد .

خدایا خودت آگاهی که دلم می خواست یکی از بندگان خوب تو باشم اما همیشه اسیر هوای نفس بودم .

خدایا چگونه تو را وصف کنم که تو خود خالق وصفی .

خدایا می دانم سرانجام همه مرگ است ولی چه مرگی بالاتر از شهادت ، پروردگارا هر چند که قابل بخشایش نیستم

اما از تو کریم می خواهم که مرا ببخشی و مورد لطفت قرار دهی و لایق شهادتم گردانی .

و اما سخنی با برادران عزیزم دارم و آن اینکه در نگهبانی و حراست از دین مبین اسلام بکوشید

و قدر نعمت هایی را که خداوند به شما ارزانی داشته را بدانید که یکی از همین نعمتها ،اسلام عزیز است .

سخنی با مادر مهربان و زحمت کشم، مادر از اینکه دیدم از به جبهه رفتن من ناراحت نشدی و همچون زینب (س) کبری صبوری کردی به خود بالیدم


و احساس غرور کردم که خداوند چنین مادر مقاومی را به من داده و امیدوارم مرا حلال کنی اگر در مورد شما قصور و کوتاهی کرده ام

همچنین از تمامی فامیل و آشنایان و دوستان از طرف من حلالیت بطلبید و بگویید اگر از من بدی دیدند به بزرگی خود مرا عفو کنند

و در پایان همه شما عزیزان را به ایزد دانا می سپارم .


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسنعلی فراست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات