تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید
کلام شهیدحفیظی-حسین

شهید حسین حفیظی   

     نام پدر : رحمت الله       

عضویت : وظیفه 

 تاریخ تولد: 7-2-1345 شمسی

محل تولد: تهران - ری
محل خدمت : تعمیر و نگهداری

تاریخ شهادت : 22-1-1366شمسی  

محل شهادت : شلمچه    

گلزار شهدا: بهشت زهرا(س)

قطعه:29 ردیف:76 شماره مزار:18

تهران

وصیتنامه:
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد الله آرامش‌دهنده قلبها و با سلام خدمت آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینى کبیر پیرجماران اسوه مقاومت و لرزه افکن بر پیکر پوشالى سردمداران کفر جهانى و با سلام بر کلیه رهروان راه سرخ شهیدان آیا کسى مى‌تواند با چشم خود ببیند که دشمن قصد نابودى دین . قرآن شرف و کشورش را دارد و باز سکوت اختیار که ؟؟؟.
من مى‌روم تا با پرواز از خود به سوى جبهه اسلام سنگر خالى همرزمم را پر کنم من مى‌روم تا اسلحه به زمین افتاده برادرم را برگیرم و به جنگ صدامیان کافر روم من مى‌روم تا راه کربلا را براى دیگر عزیزان باز کنم جانم فداى ابا عبدالله .
پدر جان و مادر عزیزم سلام .امیدوارم که مرا حلال کرده و در عزایم گریه نکنید مادر عزیز مى‌دانم که در برابر زحمات زیادى که برایم متحمل شدی کارى نکرده‌ام مرا ببخش و حلال کن.
پدر جان شما هم همینطور اما امیدوارم خدا این قربانى ناقابل را از شما قبول کند.من امانتى بودم از جانب خدا در دست شما امانتى که باید پس مى‌دادید چه بهتر که این راه مقدس امانتتان را به خدا باز گردانید .پدر جان مى‌دانم که براى من خیلى زحمت کشیدى اما من براى شماها هیچ کارى انجام نداده‌ام .
پدر جان مرا حلال کن
خواهر عزیز و مهربانم اگر من شهید شده‌ام و اگر خداوند بخواهد و بعد از اینکه شهید شدم وقار شما در حجاب شما است شما نیز با حجاب خود مى‌توانید راه مرا ادامه دهید و این مشت محکمى است بر دهان آمریکاییان .
محمود آقاى عزیز امیدوارم که هر چه بدى از من دیده‌اى به خوبى خودت مرا ببخشید.
دوست داشتم یک بار دیگر مسعود و قاسم کوچولو را ببینم امیدوارم که همیشه سالم باشند از قول من از عمو با خانواده و عمه با خانواده، بچه‌هاى عمه با خانواده آنها از دایى‌ها با خانواده آنها ،خاله با خانواده آنها.
ننه و بابا على و مخصوصا حسین و فاطمه به آنها بگویید که مرا حلال کند
خدانگهدار تمام شماها باشد.
امیدوارم که بعد از این که شهید شدم و اگر خدا بخواهد براى عزایم کارت عروسى به تمام دوستان و فامیلها بدهید تا بیایند به عروسى من
جنگ جنگ تا پیروزى
خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار

27/10/65


http://s6.picofile.com/file/8376926634/1242336KVAC001_001.jpghttp://s7.picofile.com/file/8376926626/1242336KVAC001_002.jpg

http://s7.picofile.com/file/8376926592/1242336KVAC001_004.jpg


شهید حسین حفیظی

۷۴۲بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات