تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید

دادرس:
 اولین دکلی که رفتم دکل 45 متری توی پنج ضلعی بود .
دکل از مرو بود و نردبانش با پیم های لق به آن متصل بود،
وقتی بالا می رفتی نردبان تکان می خورد و برای کسی که اولین بار است بالا می رود بس ترسناک تر 😧 می شد.
فکر می کنم یک ربع طول کشید که رسیدم بالا و مثل جنازه 😵‍💫 افتادم کف اتاقک. این در حالی بود من ۶۰ کیلو وزن داشتم مثل حالا نبودم.
به نظرم آقای علیمردان پشت دوربین 🔭 بود. ده دقیقه طول کشید که هم ترس از روحم و هم لرزش و خستگی از تنم بیرون بره.
 من همینجور کف اتاقک پهن شده بودم که حاج قاسم آمد بالا و پرسید: دفعه اولت بود که بالا اومدی؟
گفتم: بله
گفت: تبریک 👋 می گم که تونستی دفعه اول ، ۴۵ متر را بالا بیای، دیگه بعد از این مشکلی نخواهی داشت.
بعد گفت: حالا بیا پشت دوربین 🔭 و از دیدن منطقه حالشو ببر.
بعد به نظرم به آقای علیمردان سپرد که به ما آموزش عملی بده
🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯
ما بعد از کربلای ۵ با دانشجویان دانشکده عقیدتی سپاه آمده بودیم جبهه و به زرهی و توپخانه تقسیم شدیم و ما آمدیم توپخانه. تنها کسی از دانشجویان که آمد دیده بانی من بودم بقیه رفتند توی آتشبار.
ما قبلاً آموزش تئوری را در عقبه از سید داود و آقای به نظرم خراسانی بزرگه و یک نفر وظیفه آموخته بودیم.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
من قبل از آن از دو چیز خیلی می ترسیدم و در واقع فوبیا داشتم یکی از ارتفاع یکی از جای تنگ، برای همین پیشنهاد رفتن به زرهی را به خاطر جای تنگ نپذیرفتم و آمدم توپخانه و نمی دانم چطور شد که دیده بانی را انتخاب کردم و گیر ارتفاع و این امامزاده ها افتادم.
خدا عاقبت مان را بخیر بگرداند
آن شاالله

۹بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات