تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید

دادرس:

یه خاطره از شما بگم حاج روح الله!
بعد از تک عراق به شلمچه ۶۷/۳/۴ و عقب نشینی ما و شهادت دیدبان محمدرضا مهدوی, چون قبل از ایشان من دیده بان خط بودم و قبل از آن هم توی دیدگاه بودیم.
در جلسه ای برای علت شکست از طرف قرارگاه، نظرهای دوستان را می گرفتند و ضبط می کردند
چون من شیمیایی با گاز اعصاب شده بودم و آب چشم و دماغ و .‌‌.. راه افتاده بود و موقع صحبت هی آب دماغم را بالا می کشیدم و صحبت می کردم.
نوار را داده بودند حاج روح الله پیاده کند.
بعداً به من می گفت که چند بار حالم بهم خورد از بس دماغتو بالا می کشیدی تا نوار کامل پیاده کردم
خلاصه کلی خندیدیم
حلال کن حاج روح الله

۸بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات