تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

تیپ مستقل توپخانه ۶۳ خاتم الانبیاء(ص)

یادواره شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان

سلام خوش آمدید

دادرس:

آقای شریفی که رییس ما در نقشه برداری و بنیانگذار محاسبات کامپیوتری بجای تخته تیر بود می گفت: من که آمدم تیپ وقتی می‌خواستند ما را تقسیم کنند اون مسئول در نیروی انسانی🪑 از من پرسید چه کاره ای؟
گفتم دانشجو هستم👨‍🎓
از داخل همان شکاف مربع که روی در بود پرسید: چه رشته ای؟
گفتم: قدرت، منظورم برق گرایش قدرت.
داد زد 📣: فلانی برای ایشان بنویس بره گردان کاتیوشا!!! اونجا گلوله هاش سنگین‌تر است، 🏋‍♂قدرت زیاد لازم داریم
منو میگی💥 شاخ درآوردم😵‍💫
خلاصه بعد از کلی توضیح متوجه شد،
خلاصه خاطره ای دردناک و خنده دار شد برای همه دانشجویان در طول تاریخ

۲بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست . رنج چندین ساله زینب کبری علیها سلام از این قبیل است."

آخرین نظرات